Powered By Blogger

9 Ekim 2011 Pazar

Esrar

Aslında esrar hakkında söyleyebileceğim çok fazla bir şey yok. Çünkü fazla bir şey hatırlamıyorum hislerim hakkında. Yine ben sınıfın en haylaz ama yakışıklı çocuğundan hoşlanmıştım. Önümde oturduğunu hatırlıyorum. Kavga ederdik. Bebek yüzlü bir çocuktu bu çok hoşuma giderdi. Tabi ki tek talibi ben değildim başta kuzenim esin, ve funda. Bir ara Fundayla tartışmıştık galiba. Esinle esrarı telefonla oynattığımızı hatırlıyorum. Fundaya çok sinir olurdum ama geçen aylardan birinde iftar için buluştuk ortaokul arkadaşlarıyla çok tatlı bir kız olmuş. Esrar ise halı tüccarı olmuş. Tam bir kro. Kendisinden beklendiği gibi üniversite de okumamış. Zaten ortaokul bittiğinde de çok cezp etmiyordu beni. Kafamı bunlarla meşgul ettiğimden adam gibi ders çalışmıyordum. Herkes iyi kötü bir Anadolu lisesine giderken ben düz liseye gittim. Ama meğer o liseye gitmemin tek nedeni, ileride hayatımın dersini alacağım yer olarak hatırlamam olacaktı.
Kedileri çok seviyorum ya, her yere onların fotoğraflarından koyasım var. 
Çok düşünmeyi düşünmeyin... saygılar...hörmetler...öhöm... trım trım :))))))))))

1 yorum: