Powered By Blogger

8 Ekim 2011 Cumartesi

İlkokul deyip geçme...



1.ÖZER;
Ben ilkokul 2. Sınıfa geçtiğimde şehre taşındık ve ben ilkokula burada devam edecektim artık. Özer benim karşı cinse bir şeyler hissettiğim ilk insandı. Hep olur ya ilk okullarda yaramaz, sevimli, tatlı, tombul yanaklı, dişlek çocuk. İşte ben onu görünce onunla konuşunca yüzüm kızarır kalbim güm güm atardı. Ama bu herkesin kitaplarda okuduğu cıvıl cıvıl aşk hikayelerinden değil. Çünkü ben o küçücük yaşımla bunları düşünürken o yaramaz arkadaşlarıyla beraber benimle şişko patates diye dalga geçerdi. İlçede otururken babam beni sigara çalmış, bahçede nasıl bir şey olduğunu keşfetmeye giderken yakalamıştı. Hiç unutmam o gün dedemlerin balkonunun demir kapısını boyuyordu. Mahallede aileler beni şikayete gelirdi. Arkadaşlarımın pipisini görmek istermişim bizim bahçede diye. Halbuki bunu isteyen kendileriydi. Neyse gelgelelim böyle bir ortamdan çıkıp yepyeni bir şehir ortamına girer girmez hoşlandım bu çocuktan. Babalarımız aynı okulda öğretmenlerdi. Kardeşi hemen yan sınıfımızdaydı. Benim bu aşkım 5. Sınıfa kadar sürdü. Her şeye ve tüm kalp kırıklıklarına rağmen bu sevgiden vazgeçmedim. O ise sınıfın en popüler kızı çıtı pıtı Hilale ilgi gösterirdi. Hilal sınıfın en çalışkanıydı, ben hiç o kadar çalışkan olamayacağımı düşünürdüm. Nitekim gel zaman git zaman İlkokul biterken bir mezuniyet partisi yaptık sınıfta, müzik çalıyordu özer bana doğru geldi bana hadi gel dans edelim dedi. Ardından ekledi ama ben kız olacam. İçim yine acıdı, çocukluk neden acıdı bilmem ama sanırım ben bile senden daha güzel kız olurum demek istemiş olabilir. Gelgelelim ilkokul bitti.
Özer benim ilk aşkım olarak beynimdeki bu safsatalarla kalıverdi. Şimdi bunları okuyacak olsa hayret içerisinde kalır eminim. Neler hatırlıyor der. Ben böyleyim. Hayatımın bir çok kısmında yaşadığım birçok şeyi unutmamaya çalışıyorum. Ama unuttuklarımı hatırlatan birileri olsaydı, eminim şöyle derdim; “ her şeyi düşündüğünü ve zeki olduğunu zannediyorsun , gördün mü neleri gözden kaçırmışsın? Yine faka bastın sürtük!”
Çok düşünmeyin... ;) check!


1 yorum:

  1. İlkokulda bir aşkım vardı, adını anımsamıyorum. 'Sübaneke' (böyle mi yazılıyordu sahi:)) duasını okuyamadığı için adı öyle kalmıştı. Sübaneke yani. Sonra bizim küçük ilçeden ayrıldı. Bir kere de sanırım onu dövmüştüm, sonra da özür dilemiştim:)) Biz kadınlar döverek severiz dimi yani:)

    YanıtlaSil