Powered By Blogger

25 Ekim 2011 Salı

Radio Station


Mehmet ve Murat için ayrı bir başlık açmaya gerek yok bence. İkisi de yaşadığım şehrin en ünlü radyo programcılarıydı. Ben bu iki adama kendimi hiç göstermeden aylarca peşimde koşturdum inanırmısınız. Beni görseniz bunu görünerek yapacak alt yapı olmadığını görürdünüz. Ama güzel bir sesten zekice şeyler duymak erkeklere ilginç geliyor sanırım. Aslında onları neden listeye aldım bilmiyorum. Benim bazen yaşattıklarım yaşadıklarımı geçiyor. Sanırım ektiğimi biçiyorum. Yoksa şu an içimde hissettiğim dayanılmaz acının başka bir açıklaması yok. Onlarla telefonda konuşurduk. Saatlerce… Ne konuşurduk bilmiyorum ama benim her zaman hayatımda anlatacak çok şeyim oluyor sanırım.  Hala da var ya… Ya hayatım çok salak… pöööfffff
Sanırım benim bir yerlere gitmeye ihtiyacım var. Bazı düşüncelerimi değiştirmeye ihtiyacım var. Ama göğsümün üstündeki acı büyümeye devam ediyor. Beni hiç düşünüyor mu? Sorusunun cevabı bende hep Hayır. Açık konuşmak gerekirse, seni düşünmesini istersin ama seni asla düşünmez, kafasını yastığa koyduğunda senin sesini duymak yüzünü görmek istesin diye dilersin ama o bunu bir kere bile düşünmez. Sen bunları hayal ettiğin için bir aptalsın. Çünkü her zaman böyle adamları sevdin ve onlara hak etmedikleri sevgini verdin. Bu hiç değişmiyor. Ben bunları yazıp beni düşürdüğün bunalımdan çıkmaya çalışırken o aptal arkadaşlarıyla eğlenip, gülüp hayatına devam ediyor. Bunları söylediğimdeyse hayır benim hayatım öyle değil dersin. Allah belanı versin lan :D Hoooppp ne yapıyorum ben ooff kendime çok gülüyorum şu an :D :D :D Hadi herkes canını yakana küfretsin blog’u açsam eminim daha çok rağbet görürdüm. Aman zaten 3 kişiyiz şunun şurasında. Geride kalan iki kişide küfretsin içimiz rahatlasın. Bu onların adını anıp onları değerli yapmak değil, bunlar gerçek hakaret. Mesela benim küfretmek istediğim insan tam bir erkeğin Orospusuydu. Bu böyleydi. Bu kadar….
Daraaaraaaraaaraaardaraaaraaraaaraaa…..
Çok düşünmek kötüdür…det… 

1 yorum:

  1. Çok düşüdnüğüm zamanlar oldu, asıl anımsamam gerekenleri unuttum. Çok düşünme, yorma kendini.

    YanıtlaSil