16 Mayıs 2012 Çarşamba

Para? Cash olsun!

Yahu günlerin nasıl geçtiğini hakikaten anlamıyorum, desem. Bunu okuyan kişiler evet aramıza hoş geldin diyebilir. Bazen yaşadığımız zorlukları yaşarken, sanıyoruz ki bunlar sadece bizim başımıza geliyor. Evet herkesin derdi kendine büyük ama, bazen bizden daha kötü durumda olanlar bize teselli olabiliyor. Bu da dünyanın en ironik insanlık hesaplaşması bence. Yani bir yanınız kimsenin kötü bir şeyler yaşamasından memnun olamıyor ama bir tarafınızda iyi ki benim başıma gelmedi diyor. Keşke kimsenin başına gelmese çok kötü şeyler ama geliyor işte. Daha önce kimse size söylemediyse ben söyleyeyim; Hayat adil değil. Bazen düşünmeden edemiyorum belki bunu herkes sık düşünür ama söyleyemez. Şu an ben bu yazıyı yazarken süper lüx yatıyla boğazda gezenler var, beş yıldızlı bir otelde tatil yapanlar, manzaralı süper lüx dairesinde sevgiliyle beraber olanlar, aynaya baktığında çağla şikel gibi vücudu olanlar, kendi adaları, uçakları olanlar, acayip zengin adamlar var be! Ben ne yapıyorum? Sanki bu yazdıklarımı okuyup, beni umursayan varmış gibi buraya bir şeyler yazıyorum. En önemlisi engelleyemediğim bir iç güdüyle bu insanlara özeniyorum. Benden ne farkları olduğunu deli gibi merak ediyorum. Bunlar klasik gelebilir ama evet, yapacak bir şey yok merak ediyorum ya! Çok parayla istedikleri kapıyı istedikleri zaman açabilen insanların o konuma nasıl geldiklerini ve benden farklı ne düşündüklerini çok merak ediyorum. Belki o farkı bulsam bende onlar gibi olabilirim diye düşünüyorum. Ama sonra küçüklüğümüzden beri annemin kulağıma fısıldadığı şeyler geliyor. Onlar da mutlu değildir. E vardır herkesin bir derdi. Paranın çözemeyeceği, elde edemeyeceği şeyler vardır. Falan filan. Annemin bir lafı var hiç unutmam "çok laf yalansız, çok para haramsız olmazmış" der. Der de sadece der işte. Bu sözü de ancak bu işin "çok laf" kısmını elinde tutanlar söyler. E çok parayı elimize geçiremedik ki arkadaş, oturup düşünelim bunda birinin hakkı var mıdır diye? İsteklerim artıyor, daha iyi eğitim, daha çok eğitim, onu da öğreneyim, bunu da yapayım, o okula da gideyim diyorum. Ama sadece laf. Çünkü bu ülkede eğitim almakta paraya bakıyor, geriye kalan her şey de. Evet insanların gerçek sevgisini parayla kazanamıyorsunuz ama o adamlarda süper lüx dairelerinde otururken sizin sevginizi kazanmayı çokta düşünmüyorlar bence. Eğer birazcık para kazanabilsem, köyde duran viraneye dönmüş, çocukluğumun geçtiği o evi adam ederdim. Eski günlerde ki gibi pencerenin önüne koca bir sedir koyar, salı pazarını izlerdim. Pazardan karpuz alırdık, balkonda yemek yerdik. Çaylarımız yudumlarken şöyle serin bir rüzgar eserdi, ürperirdik ama içeri geçmezdik. Yağmurlu havalarda damlaların sesini dinleyerek uyuya kalırdım o sedirde. Belki çıkıp bir kaç arkadaş bulup saklambaç oynamaya bile kalkabilirdim. Sırf bu duyguları yaşamak için elimde para olmasını isterdim. Dedemin bana yaptığı ayranların anısını yaşatmak için. Bahçeye soğan, maydanoz ekmek için. Kim bilir belki bir gün yaparım. O zaman bende kendi süper lüx dairemde hayattan başka bir şey beklemeden yaşar giderdim. Belki tek beklentim bahçede ki ağaçların daha çok meyve vermesi olurdu... Bir de kedim olurdu... Keşke kedim olsa...

Sevgi..Saygı...

4 yorum:

  1. http://aloeverasaglikliyasam.blogspot.com.tr/2016/02/kilo-kontrol-set-saglkl-zayflamann-yolu.html

    YanıtlaSil
  2. http://aloeverasaglikliyasam.blogspot.com.tr/2016/02/kilo-kontrol-set-saglkl-zayflamann-yolu.html

    YanıtlaSil
  3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  4. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil